© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, August 20, 2007

mubarak ramadhan


Assalamualaikum semua. Hmm.. Tak lama lagi kita akan menyambut Ramadhan al-Mubarak yang mulia. Jadi dikesempatan ini saya ingin mempromosikan album Mubarak Ramadhan daripada Nasyeed.Com (belumpun puasa dah dengar lagu raya, hehe..). Sesuai untuk peminat dan bukan peminat nasyid (sebenarnya dah lama berada dipasaran).

Album Amal Sempena Ramadhan Al-Mubarak.

MUBARAK RAMADHAN : Wildan, Amrain.
Penampilan Istimewa : Moonshade, Abi Hazeeq Mustaqeem, Razin (Mestica), Fadzli (Far East), Akbar (Brothers) dan Azihin (Narrator).

Antara lagu yang terkandung di dalam album tersebut adalah :
1- Mubarak Ramadhan
(Wildan, Amrain & Moonshade)
2- Nikmat Ramadhan
(Wildan)
3- Bacalah
(Wildan & Moonshade)
4- Wahyu Pertama
(Far East, Wildan & AlarmMe)
5- Tangisan Rindu
(Wildan)
6- Fitrah Hari Raya
(Wildan, Amrain, Ideal, Alif Ila Ya, Amal & Salleh (Brothers))
7- Indah di Hari Raya
(Wildan & Moonshade )

Antara lagu yang memang saya sudah agak familiar dan menggemarinya adalah ‘Wahyu Pertama’ (Far East) dan ‘Tangisan Rindu’ (Wildan). Manakala lagu yang baru saya dengar semuanya best sangat, pasal puasa dan raya ; ) Yang paling saya suka adalah ‘Nikmat Ramadhan’, mendayu-dayu sangat lagu tu. Lagu ‘Bacalah’ pula mengisahkan tentang Al-Quran, bacalah Al-Quran…

Haa.. tidak ketinggalan lagu ‘Mubarak Ramadhan’ yang merupakan lagu utama yang dijadikan tajuk album (disertakan Minus One Mubarak Ramadhan), juga best. Ada 3 bahasa di dalam lagu itu, Bahasa Melayu, Arab dan Inggeris.. Harga bagi setiap satu album (CD) hanyalah RM19.90. Dapatkan yang ORIGINAL.

Sebarang tempahan dan pertanyaan lanjut boleh hubungi saya sendiri (Nur Fatimah a.k.a puteri : 012-564 6274) atau pihak Syumul Edutaiment (Bro Shidie : 017-614 1629) dan pihak Nasyeed.Com. Sokong dan selamatkan industri nasyid Malaysia. Bantulah mereka.

********************************

peminat, penyokong dan sahabat nasyid….. ;)

No comments: