© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, August 30, 2007

hari merdeka 2007

Selamat Menyambut Hari Merdeka 2007!!


Jom sama-sama kibarkan Jalur Gemilang.. Kalau takde pun.. semangat ada pun dah kira ok la tu =) (xde bendera gak..hehehe)..

Mulanya ingat nak ke KLCC malam ni.. Hmm.. Nak bersama perkim.. tapi rasanya tak jadi kot. Tak apalah, ada majlis ta'lim malam ni.. Jom sila3.. ke Camelia Court, B(7) 5 - 7 setiap khamis malam.

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-50 buat semua rakan2 blogger dan juga semua rakyat Malaysia!! (",)

4 comments:

iEn said...

wekeke.. takyah pepening pale ngan 1 tu.. janji menang daa pesta bola ini.. a gift untuk negara :D

de_kerinchi said...

Puteri,

Pi Majlis ilmiah takpa kalau saja nak bersosial baik dok rumah mentelaah pelajaran..lagi pun malam ni KL sesak ooo..hehehe

ida wanie said...

selamat hari merdeka!

saye kene berbaris hari isnin ni..
doakan saye larat berjalan..hehe

puteri said...

ien -->> okai ;)

de_kerinchi -->> nk pegi brsama operasi mmbnteras ........ hehe.. tp xjadi.. join majlis ilmiah sj.. takut pulak risiko klau ada yg trlajak egresif nnt.. hehe

miss farida -->> ya, ya.. smoga anda larat hehe..