© Hakcipta adalah terpelihara.

Friday, June 17, 2011

ketika..

Ketika harapan ingin berbunga
Ketika ada sinar yang ingin menjengah
Ketika jendela ingin terbuka

Ketika itu racun dibaja
Ketika itu kabus menghalang
Ketika itu ada angin membuat ia terkatup.. sendiri

..............................
......................

HEP.
Kalau ada yang masih ingat Halal Executive Program..
Saya tak dapat sertai, permohonan saya tertolak.

Hampir dua minggu, ada kawan (lelaki) yang join benda ni msg saya.
Dia meminta saya untuk cuba apply HEP lagi sekali.
Dia beri saya contact person. Bukan dari USIM, tapi HDC
sebab HDC yang handle.

Kontek punya kontek..
Pihak HDC cakap diorang tak terima.
(seperti yang diduga)

Sebenarnya tak sedih sangat ditolak sebab sebelum ni pun kan diorang tolak. Tapi rasa sedih sebab kawan2 (perempuan) takde pun nak tanya khabar ke, ape ke, suruh mintak rayuan nak masuk ke..

Walhal kite yang tolong registerkan nama diorang untuk join benda ni.

Tiba-tiba ter-EMO.

3 comments:

Cikli said...

boleh apply kata-kata martin luther king kat sini. +- the silence of our friends yg lebih berbekas daripda the words of our enemies...

Puteri said...

cikli -->>

sgt brmkna...

tehr said...

sabar je, puteri
akan ada rezeki nanti kat tempat lain