© Hakcipta adalah terpelihara.

Tuesday, June 21, 2011

undi : perlu atau tidak BERSIH 2.0?

Kawan-kawan yang dah mengundi, tahniah. Yang belum mengundi takper, takper.. tunggu lain kali lak ek. Sebenarnya 'pihak penganjur' takyah susah-susah wat poll ni pun takpe.

Keputusannya:




Boleh klik untuk besarkan kalau tak jelas.
Dengar kata dah removed.. malu la tu, kan kan kan? the star

6 comments:

Cikli said...

terbaek la ni puteri... biar depa tahu dan sedar.

puteri said...

cikli -->>

terbaeekk
(boboiboy)

Setelus Hati Zinnirah said...

setuju ngn cikli.. mmg terbaek! hehe

puteri said...

k.nuyui -->>

mesti mau BERSIH
hati jiwa raga
:)

Fahmi Raazali said...

bila baca kat media utama... suka kata "tak nak" bersih... nnt huru-hara Malaysia nie...

Tapi realitinya orang nak je buat... asalkan ada pihak yang kawal keadaan dan tak ada pihak yg provoke...

insyaallah aman je bila BERSIH tu berlangsung nanti...

puteri said...

fahmi -->>

yang dulu pun aman je
yang tak aman bila polis/fru sembur2 tu

yang 'kotor' je tak suka 'bersih'