© Hakcipta adalah terpelihara.

Saturday, June 25, 2011

mesti tonton: ITU BUKAN ANWAR

Bahagian 1



Bahagian 2




Bahagian 3




Bahagian 4




Bahagian 5 (akhir)


14 comments:

tehr said...

tak leh tengok, slow
apa pun saya tak suka beli baju KOTOR

Atom said...

hmm..x tgk video ni pun i x cayerrr..org2 yg minda x brp sihat je kalo nk cayer pun..minda i sihat lagiii..heheee

puteri said...

tehr -->>

oh ye ke?
takpe nnt kalau like ok/laju
leh la tengok

hehe..
jangan kotor :)

puteri said...

atom -->>

betol23!!
i dari hari first kuar dalam tb
ckap anwar pny video ni pon i mmg xcaya

hampeh tol.
datuk T tu kene denda rm5,500 je

Mohamadazhan.com said...

penjelasan YB tempat kita ni sangat jelas..hehe.sekurang2nya dapat merungkai beberapa persoalan utama isu tersebut.

puteri said...

azhan -->>

betul2. terima kasih YB.

tapi sangat terkilan nama anwar bukan main lagi dipijak
dendanya cuma rm5,500??!

Mohamadazhan.com said...

saya dah kat k.l ni puteri...rasanya tempat ceramah mana2 ada dijual...cuma jgn pakai lagi sebelum himpunan..bahaya.

puteri said...

oh?
eh awalnya gi sana?
:)
masalahnya tak gi ceramah
kuliah je gi..
setakat ni xde yang jual..
xpe.. saya beli online :)

Miecyber said...

Memang bukan pun...

Anjing Berbulu Panda

Cikli said...

correct correct correct

puteri said...

Miecyber -->>

yang hairannya
penyokong2 ameno masih lagi
mengatakan Anwar dalam video tu
ni kes tak dapat hidayah gamaknya

puteri said...

cikli -->>

harap2 masuk dalam TV jugak lah
:)

faryzh said...

tengok guna mata akal..jangan berasaskan dengki khianat.apekehainye duk ajak pakar luar negara ntuk analisis video ni.budak skolah pon pandai nilai yang video ni bukan DSAI pelakunya.

bab2 nak menjatuhkan sesama melayu ni memang intipati perjuangan diorang.

maaf.saya sebenarnya tak suka politik.tapi seperti keadaan politik sdiri yang membangkitkan keinginan saya untuk amik port.

puteri said...

faryzh -->>

dari dulu lagi inilah taktiknya