© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, August 29, 2011

dari anak murid

Dekat sebulan jugak saya menjadi guru ganti di Sekolah Rendah Al-Islah.. Hurm... Macam-macamlah gelagat budak-budak. Nasib baik saya ajar cuma darjah dua (2 Termizi), darjah tiga (3 Hanafi, 3 Bukhari) dan darjah empat (4 Ibnu Rushd). Hehe..

Yang paling tak tahan, masuk-masuk je jadi GURU KELAS! Sebab guru yang saya gantikan tu, guru kelas 3 Hanafi, mahu tak mahu, 'kena ganti la jugak'...

Ok2. Mode raya.

Dapat kad raya dari anak murid, Adam Al-Hafiz, 3 Bukhari.... Dapat kad bukan luar biasa kan?


Yang ni (dari.. er.. xingat, tapi lelaki) dari 3 Hanafi.. Siap dengan sampul dan DUIT RAYA sekali?! Mak aih......



6 comments:

Cikli said...

anak murid bagi duit raya kat cikgu, cool. gimme five

NaeBlog said...

puteri, anak murid tu bagi ada 2 sebab:
i) Cikgu tu kecik sangat... &
ii)Dia bagi klu supaya cikgu pun jangan lupa masukkan duit raya sekali bila balas kad dia... ^^

Salam Aidilfitri untuk puteri sekeluarga
Maaf jika ada yang mengguris hati

puteri said...

Cikli,
tulah.. len kali bagi lebih..
hehehe

puteri said...

Nae,
1- cikgu kecik? adehhhhh
2- balas? kehkehkeh,,.. nanti saya balas

akubiomed said...

Bukan setakat bagi kad Raya kosong tuh tapi mengharapkan balasan duit Raya :-)

puteri said...

akubiomed,

husnu-zon...
hehhe
melampau la tuh nak duit raya balik
bagi semula yang dia bagi la camtu
hehehe