© Hakcipta adalah terpelihara.

Saturday, August 13, 2011

Najib di mahkamah - Utusan VS AFP

muka depan utusan


sumber : utusan syaitan

sumber : AFP


kah kah kah! sebenarnya gua takde hal pun najib dengan rosmoh ni tak nak bercakap ke, nak berlakon bisu ke, pura pura lupa macam mahathir ke, serius gua tak kisah. itu memang hak masing masing. tapi tak payahla lu cerita pungpangpungpang nak bantu mahkamah merungkai blablabla.. lepas tu siap bagitau wartawan tak perlu dedah apa yang dah disampaikan pada peguam anwar. kah kah kah! boleh tahan bangang juga perdana menteri malaysia ni rupanya.

tapi terus terang kabor, bangang bangang dia, bangang lagi penyokong dia. kah kah kah! kah kah kah! kah kah kah!

[sumber: semut dan papan kekunci]

5 comments:

Cikli said...

kah kah kah kah... gelak untuk semua orang.
lain kali interviewlah di london ke, switzerland ke, uganda ke...

kah kah kah

puteri said...

lagi senang nak tipu rakyat kot?
hehe

NaeBlog said...

berita itu untuk penyokong membuta tuli mereka...

Fahmi said...

kes org yg tau ckp lebih...

bila nk jatuh dan terus x bangun2 lagi tah...

abah aman said...

salam puteri,
mahkamah dunia boleh dimanipulasi. bagaimana nanti di mahkamah Allah Rabbuljalil?