© Hakcipta adalah terpelihara.

Tuesday, August 23, 2011

fenomena kad raya

Jangan disangka semakin canggih zaman beralih, maka yang adat/budaya tradisi dilupakan. Walaupun bersilih teknologi yang datang seperti e-mail, kiriman sms, mms, frindster, facebook dan sebagainya memberi khidmat kiriman e-kad raya... namun kad raya 'tradisional' masih laku dan tetap popular.

Tadaaa!!
Kiri dari Hartini, kanan dari Shaharudin (kedai spek mata hehe)

Yang ni pulak... kad2 yang belum bertuan...

Kawan-kawan yang mahu kad raya bolehlah tinggalkan nama/nickname berserta alamat di kotak komen di bawah, inbox FB saya atau pun (bagi tujuan privacy) boleh tinggalkan sahaja pesanan SMS ke nombor 012.564.6274 <<-- jangan risau, nombor saya, okey?.

15 comments:

Fahmi said...

rajin puteri hantar kad raya... :-)

puteri said...

fahmi,

mengisi masa lapang (jawapan buku ni)

tehr said...

dah lama tak kirim kad raya
serah pada anak2 je
biasanya terima sms raya

Cikli said...

jangan lupa selitkan sepuluh ringgit di dalamnya. baru cool.

NaeBlog said...

Puteri,

kad raya nak! duit raya nak!

New Hope said...

walau zaman pos dah berlalu tapi kad masih jadi ingatan..

http://harapan-terbaru.blogspot.com/2011/08/pelajar-gagal-dapat-biasiswa-saman.html

puteri said...

tehr,

sesekali mengimbau nostalgia..
:)

puteri said...

cikli,

amboiiiiiiiii
hehe

puteri said...

Nae,

meh2 bak alamat
kad saja ar...
hihihi

puteri said...

NHope,

betol tu.
walaupun setem semakin mahal huhuhu

Mohamadazhan.com said...

nostalgia kanak2 dlu.hehe

akubiomed said...

Kad Raya saya hantar kepada pelanggan. Sahabat handai kami bertukar mesej ucapan

puteri said...

azhan,

jangan lupa tradisi
haha

puteri said...

akubiomed,

wah pelanggan lagi istimewa dari sahabat handai?>

de_kerinchi said...

puteri Selamat hari raya maaf zahir batin......jgn lupa bayaq zakat tau... ;-)