© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, August 17, 2011

sumber : wiki

kita bagi la dia enjoy dulu puas puas ye dak? bukan apa, kalau tengok pada mimik muka dia ni, gua syak zaman sekolah dulu dia ni jenis selalu kena buli. sebab tu dia membesar dalam keadaan yang macam kita tengok sekarang ni. kah kah kah!

notasemut : kalau gua kata PAS bangang karang mesti ramai yang melatah. tapi bila tengok pada nama calon tahun 2008 tu, dan apa yang dah jadi sekarang, memang bangang sangat la. terus terang kabor. harap pilihanraya umum akan datang ni takde la calon sampah macam ni lagi.



sumber: semut dan papan kekunci

7 comments:

Hello Hello said...

BRAHIM..WKAKAKA

Puteri said...

bloghok,
huhuuuuu perkatak

new hope said...

manusia rasis..

Cikli said...

cik puteri, jangan letak gambar dia dalam blog ni...meluat la.

Puteri said...

NH,
tu lah pasal. malu kaum jer

Puteri said...

cikli,
kikiki alergik eh?
hehe

Mohd Affandi Hassan said...

Pelik yang amat sangat.

Antara beribu perkara pelik di Malaysia, perihal Pak Him (nama mesra rakyat, kononnya, orang Pasir Mas) adalah yang paling pelik. Mengapa orang macam ini diberi perhatian di Malaysia? Saya fikir inilah indikator kebodohan Malaysia. Tapi inilah yang terjadi. Sekarang Malaysia diperintah oleh Ketua Murid Perdana dan kawan2nya. Malaysia sudah jadi Negara Sekolah Menengah. Patutlah Pak Him ini masuk list!!

Tahniah Puteri. Pemuda macam anda inilah yang kami sanjung. Cerdik dan berani. Bila baca komen anda, yang mengantuk pun terjaga! BAGUS!!