© Hakcipta adalah terpelihara.

Saturday, December 16, 2006

mutiara kata

antara msg2 yang ana terima..

" Sesaat mata berkedip ingat Allah,
sedetik jantungmu berdegup ingat Allah,
Sehalus budimu ditabur ingat Allah
dan seikhlas hatimu ditaut ingatlah Allah

tapi ingat la kat farhan sekali ye..hehehe :> "

hehe..daripada adik senior kat skolah dulu..

" Seuntai madah untuk dihayati
setitis ilmu bisa mencairkan selautan kejahilan
yang bersarang dipelupuk rona hati..
iman itu dinding taqwa sedangkan taqwa itu perisai hati..
yang akan musnah pastilah nafsu
nafsu..dilayan jangan
dilawan pun jangan
dididik perlu
diasuh mesti..
Biar apa pun yang terjadi
ikhlas menjadi penawar segala-galanya
Yakin pada Allah..kebahagiaan pasti menanti dirimu "

yang ni daripada faradila

apa yang ana lakukan hari ini?
herm..semalam lalu dkt Klang..igt nk singgah kt umah kwn.. tapi hp xbawak pegi..hehe.. Opss..mesti ada yang terkejut, bukan Klang dekat Selangor, tp Kok Klang..Perlis, hehe.

Ziarah umah mak sedara dekat kangar? ke Arau tah..alamek dah konpius..Sebelum tu ronda2 kat Padang Besar yang tak de la besar sangat..hihihi..

Tadi ingat nak bayar dkt kak nun, duit pinjam semalam. Ye la, ana mana bwk dompet, hp pun xbawak..dompet lagi la..hehe. Bila nak bayar, kak nun kata "xapa..xpayah" Mak oi..mcm xpecaya lak.. hehe.. ye la. Bahagianya kalau semua kakak kat dunia mcm ni.. huhhu..untung2. Pinjam duit xya bayar..hehe..

ape2 pun thanks to all my sis..

*********
Ana harap ana mampu melupakan dia. Menghilangkan dia dari segenap rasa, ruangan hati..

1 comment:

NSOH said...

salamualaik,,

the empty mind is workshop of devil..

NSOH