© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, September 19, 2007

kad raya


Hari tu putri (putri hidayatul istiqamah) ajak saya pegi koperasi. Dia belek2 kad raya. Wahh..

+ eh putri, awal lagi ni dah nak beli kad raya?
- alah, keluarga aku jauh. aku mahu hantar cepat, nanti lewat sampai
(dia cakap pelat sabah, tapi saya tak reti nak ajuk balik.. hehe)
+ ok2.. premis diterima
(versi 'premis' dan 'hujah' masa debat)

Teruja pula melihat2 kad raya tu. Ohho.. tingat masa zaman muda2 dulu (tahun lepas je pon..). Putri mintak pendapat pilihkan kad untuk dia. Aduh, sekali terjerat pula (beli kad jugak.. hihi).

Hmm.. sape2 nak kad raya, ble2.. Sila tinggalkan nama dan alamat kepada saya dalam blog (betul nih.. sms pun ble), insya-Allah saya akan hantarkan. Selamat menghantar kad raya!

*****************************
p/s : tapi klau sms, kena sertakan nickname ;)

3 comments:

aria ayumi said...

huhu kite dh kurang minat nak anto kad raya. sms blh la kot.

p/s-kite tukar add blog

http://ariaayumi.blogspot.com/

macai_suci said...

hmm puteri...puteri tinggalkan alamat kat blog saya nanti saya poskan kad raya yer........

puteri said...

diya -->> alo..nape tukar lak? by the way.. its ok.. thanks bg adres kt sy ;)

abg macai_suci -->> eh, mn ble.. macai_suci la kene tinggalkan alamat dkt blog puteri (",)

**sy yg mntk dlu kn..