© Hakcipta adalah terpelihara.

Sunday, December 23, 2007

penghujung cuti

Salam sejahtera.

Nampaknya hari ni hari terakhir dapat meng-update blog di rumah. Esok pagi-pagi sudah mahu bertolak ke Johor untuk mengunjungi keluarga sebelah abang ipar. Lusa pulak, akan balik ke hostel di Nilai.

Selepas ini, pasti akan teringat pada aisyah, anak kakak. Mana tidaknya;
"tak mau mandi dengan mak, nak mandi dengan maksu".
"maksu mano?" (dia memang cakap macam ni, hehe).

Tadi pun semasa sedang menaip, aisyah terjaga dari tidur. Dia merengek-rengek hendak menangis. Ohya, umurnya dua tahun. Sebelum itu, kami ke rumah kenduri, abah, emak, saya dan aisyah (pasti tak ada yang merani kacau sebab dukung anak, hihihi). Untuk mengelakkan dia terus menangis, terpaksalah meninggalkan pc dan pura-pura tidur disebelah aisyah. Nasib baik senang je dia nak tidur. Tepuk-tepuk sikit, main rambut dia..dah lena. Bagus betul kan? Hehe (sape nak belajar cara tidurkan anak, boleh, boleh dirunding) =)

Oklah. Sampai sini dahulu coretan untuk kali ini. Insya-Allah jika ada masa selepas kembali ke kampus, saya akan menulis entry baru.

Assalamualaikum dan salam sayang untuk semua!

8 comments:

Zalisa Maz @ ZN Isa said...

hostel di Nilai? wah, dokek dgn rumah akak lah!

macai_suci said...

hmmm semoga perjalanan anda sentiasa dalam pemeliharaan Allah... Insya Allah...

aria ayumi said...

hehe... pandai pu3 tidokan budak2 ye... :D kem salam sama aisyah ;)

diya ade tagged puteri... klw ade ms, jwb la ye.. ;)

adam brown said...

hello, i emailed you but got an error. anyway here's the reg cleaner i uses, this shit is good, don't stay without protection!

adam brown said...

look this is the "diet" i told you about you should really enter the site :) bye enter the site

de_kerinchi said...

salam puteri,

wah nampak macam kecap jer cuti kan..hehehe

Selamat menempuh semesta yang baru...

Selamat tahun baru

ultimatum21 said...

Huh? Nilai? USIM or Matrik UIA?

"Usah gentar Menegakkan Kalimah ALLAH"

Senang disebut, cair di mulut, tapi harap tak kecut di perut.

May ALLAH give u strength to face this full-of-risks-and-mehnah journey

Unite for Islam!

puteri said...

salam sejahtera..

kak zaliza -->> iya dkt? boleh la jmp nnt.. hehe

macai_suci -->> terima kasih

aria_ayumi -->> aisyah sdh blik sabah ba...

adam -->> i don't understand. huhu

de_kerinchi -->> terima kasih =)
slmt thun br jugak..

ultimatum21 -->> insya-Allah.. nilai di usim. dkt dgn nilai3 lg. hehe