© Hakcipta adalah terpelihara.

Monday, December 31, 2007

selamat datang 2008


Hari ni hari pertama ke kelas. Tapi kelasnya tiada. Pukul 8.00am masuk, sepatutnya pukul 10.00am baru habis kelas. Tapi sebelum pukul 9.00am lagi dah cabut keluar =).

Mula-mula ke FKP (fakulti kepimpinan dan pengurusan), pergi ke bahagian kokurikulum. Tukar dan register untuk koko yang baru; teater (kononnya lebih berkecenderungan ke situ dan ingin mengasah bakat, hehe). Sebelum ini memilih untuk menyertai memanah, tapi kawan-kawan tarik diri. Segan takde kawan sekelas masuk nanti..

Sedar tak sedar hari ni adalah hari terakhir bagi tahun 2007. Esok dah bermula tahun 2008. Lepas tu Tahun Baru Hijrah pula akan menyusul. Azam-azam tahun 2007, secara jujurnya saya sendiri ada yang terlaksana dan ada yang masih belum dapat disempurnakan. Nampaknya akan dibawa ke tahun hadapan. Insya-Allah akan diusahakan sehingga dapat merealisasikannya.

Kepada semua teman-teman blogger, saya ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2008!.




Semoga makin bertambah tahun, makin bertambah erat perhubungan kita ;) Apa lagi ya? Selamat berbahagia buat semua. Semoga hari-hari yang bakal mendatang menjanjikan yang lebih baik buat kita semua, ameen..


Salam sayang dari saya, puteri.

****************************
Ohya. Dah dapat result sem lepas. 3A, 4B, 1C (macam SPM je)..

6 comments:

hakim dirani said...

Salam Ziarah.

Selamat tahun baru juga untuk anda.

Mudahahan azam tahun ini akan terlaksana dengan baiknya.

CresceNet said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

idawanie said...

selamat tahun baru..
nape gune system ABCD plak ye?
bkn supposednye kire pointer ke? hehe..

aria ayumi said...

waaa tahniah utk result puteri tu... tapi, nape rs mcm byk sgt subjek yg puteri amek. mmg tiap2 sem kene amek byk subjek eh?

btw, samat thn br... salam maal hijrah puteri... :)

puteri said...

hakim dirani -->>
terima kasih..

miss farida -->>
pointer dsmbunyikkn! hehe

diya -->>
thanks dear.. :D a'ah.. ni sume sbjek wajib, wjib u, wjib fak., wjib kos.. blm masuk sbjek tmbhn yg ble di amek spt bahassa mandarin (mmf=g tak amek pun..hehe).

agus cuprit said...

assalam..
salam kenal dari tanah seberang...

silakan berkunjung ke blog saya