© Hakcipta adalah terpelihara.

Tuesday, May 11, 2010

cinta hati

Kehilangan dia...
Membuat ku sendiri
Duniaku sepi


Tanpa dia...
Siangku kelam
Malamku gelita

Sungguh ku terlalu menyayangi dia
Sungguh ku tak mampu kehilangan dia
Ya, aku mampu hidup tanpa dia
Tapi aku tak mahu

Dialah deritaku
Dialah juga bahagiaku

Air mataku yang mengalir
Hanya berhenti bila ku bersama dia,,,...


+ Saya sangat rindukan dia
- Sabar,..
+ Saya sangat sayangkan dia
- Tapi dia tak sayangkan awak
+ Apakah cinta perlu mengharap balasan?
- Awak akan berharap. Awak akan sakit..
- Dia tak mencintai awak
+ Saya tak minta dia mencintai saya
+ Kehilangan dia membuat saya menderita
+ Izinkanlah saya mendapatkan dia semula kerana dia adalah kebahagiaan saya

Andainya hatiku telah terhiris luka kerana dia... Aku tetap rela memberi hatiku ini kepada dia kembali kerana hanya dia yang bisa membuat ku merasa bahagia, hanya dia yang ku miliki..

4 comments:

suri said...

salam..
wah..duh,,duh..duuuu..
sabarlah cinta tu mmg lah indahkan..tapi tak semua org bisa memiliki cinta speti yang di impikan..

berdoalah utk mdptkan cinta yg ikhlas dari hati tapi bukan cinta yg dkhianati. :)

salam manis bt puteri :)

Puteri said...

w'salam..
terima kasih kak suri
yang sudi meneman hariku...
;-)

suri said...

hehehe..kak klu update blog msti ke sini..nak bagi sikogan kat puteri..tak kisahlah dari segi pelajaran ke..yg penying ia pkra kbaikan..

kak mmg sunyi time2 kt pjbat..tu yang kak suka cari teman maya.lebih2 lagi yang ada blog..

kak dah try nak cari kawan perempaun, atau teman yang ada blog just utk borak2 kosong ke..wat teeman berceruta ke..bukan ke best..hehehe

Puteri said...

ye kak..
he.he..

tp utk sktika ni kita mnta maaf ya.. xdpt on sgt sbb byk pokus dkt nk wt lagu@ melodi utk lrik dari pghuni pnjara yg kita dpt...

tp alhamdulillah.. dh dpt..
he.he