© Hakcipta adalah terpelihara.

Saturday, May 22, 2010

shooting cipta '10

20-Mei-2010

Sebahagian sesi shooting untuk teasel Cipta '10 yang akan datang. Tapi macam lebih kepada sesi fotografi je; he.he. abg2 cameraman, jangan marah.. ;-)


Raidah


Jo

Walaupun status saya KIV aje, tapi dipanggil juga untuk sesi shooting, he.he...


Saya dan Raidah


Raidah, Saadah, K.Suhana dan saya

Gambar2; credit to Raidah

********************************
Saya..entah, mungkin sudah terbiasa, saya menunggu dia. Masih. Awak, saya sangat merindui awak. Maaf kerana saya bersikap dingin sekarang, bukan tidak sayang, malah terlalu sayang.. tapi saya tak boleh menjadi kawan baik awak lagi, sebab saya sayang awak lebih dari itu.

6 comments:

suri said...

sabarlah..
ada pahit di sebalik kejadian..

jom dapatkan penawarnay di blog suri..

kak suri faham perasaan adik..sb kak pun pernag alami juga..kuatkan hati dan iltizam ya.. :)

khdupan kita msh jauh lagi..sbrlah sayang..

puteri said...

baiklah.
sdg coba utk mmbiasakn diri...
;)
i'll be fine

suri said...

hehee..cam tulah..puteri ajarkan kak suri cam ner nak masukkan lagu dlm blogspot yer?? hehehee

puteri said...

klik dkt kite pny lgu sblh knn bwh.. nnt dia linkkan ke laman lgu.. nnt plih nk lgu mne.. pastu copy n paste code ;)

suri said...

nnti bila cuti panjang suri nk try..

nak pastekan kat kod html dia kan..hehe tq

puteri said...

okies!!
gudlak 2 u!!
he.he