© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, May 19, 2010

saringan (2) cipta '10

Hari ni, saringan kedua CIPTA telah berlangsung. Dari pagi hingga petang. Dan keputusan pun diumumkan..

Lirik saya telah dilagukan oleh 3 orang komposer dari penjara. 2 daripada mereka; rosli dan syam, telah berjaya menjadi top 15 (kategori penjara) dan telah dipertandingkan dalam saringan kedua tadi.

Dan keputusan...,,..

4 lagu terbaik dari USIM;
komposer: syuk, suhana, imran, jo

4 lagu terbaik dari penjara;
penulis lirik: syuk, ...., ...., .... . (xingat namanya..hu..)

Yang saya tau, lagu saya untuk lirik Menjulang Semangat tewas. Bagi kategori lagu terbaik untuk penjara pula, lirik saya Kita Warga Malaysia berada di tempat yang kelima,,,..

Hu...

Seperti yang saya maklumkan sebelum ini, hanya 4 dari USIM dan 4 dari penjara akan di bawa ke final...

Walau bagaimanapun, dalam kes ini, tempat kelima bagi kategori USIM dan penjara, kami di-KIV-kan dahulu. Sekiranya boleh dibawa 10 lagu ke final, maka automatik, saya layak ke final.

Sekiranya hanya 8 juga.... Erm....,,, sebaliknyalah...

Bolehkah saya berharap saya masih layak ke final..??

8 comments:

Muhd Suhaily said...

Usaha anda tidak sia-sia, keep it up.. :)

suri said...

boleh mesti yakin tau!! cayok!!! kaka akan sokong kamu..

love puteri :)

rasahatiku said...

assalamualaiku.
atahniah atas segala usaha anda puteri. semoga penat lelah anda nanti akhirnya akan membuahkan hasil. TQ

Puteri said...

Muhd Suhaily -->>

saya berdoa 10 lagu dapat dibawa ke final.. ameen.. (",)

Puteri said...

kak suri -->>

i love you too!
:X

Puteri said...

rasahatiku -->>

waalaikumussalam..

terima kasih atas knjungan dan skngan..

salam knal dr puteri

suri and love said...

sentiasalah berdoa.jika ada rzki kak yakin ada utu adik..

kalah atau menang tu adat bertanding.yg penting dah mencuba sedaya yg termampu..

Puteri said...

btul tu!
ykin pd ktntuan-Nya
krana itu yg trbaik! :)