© Hakcipta adalah terpelihara.

Friday, August 20, 2010

progress


Draft tesis chapter dua masih tak siap2 lagi. Tapi alhamdulillah, syukur kepada Tuhan kerana memberikanku hidayah dan kemudahan dalam menulis draft ini.

Perkembangan tesis: 93% chapter 2.
Hari tu dalam 60%.. kira ada perkembangan la kan.. hehe

Isnin ini jumpa supervisor. Diberi kelonggaran dan kelapangan sehingga ke hari Isnin. Sepatutnya Rabu atau Khamis lepas. Tapi tak mengapalah, alhamdulillah... Sebab tak siap lagi. tapi supervisor tak tahu yang saya belum siap... he.he.he...


Ok23!! saya akan siapkan jugak hari ni. Petang ni ada kelas. Malam nanti lepas tarawikh, insya-Allah.

Pssttt...,, malam ni ada kawan ajak berbuka puasa sama-sama. Kira appointment dengan saya awal2 la tadi tu.. Pergh.. siap appointment lagi, maklumlah orang glamer,, (cheittt!!) :P he.he.

8 comments:

fidde said...

pasal tisis ni ke yg sampai jadi cam roler koster tuu...pikir mcm ni....

'sikit je lagi....sikit je lagi....'

tup tup..dah siap. selamat mencuba ;)

puteri said...

fidde -->>

hihi..

ada kaitan jugak lah dengan tesis ni... ye, ye... skit lagi.,. skit lagi,... buat jagn xbuat.. klw xbuat mcm mn nk ciap...

kan??

:) :)

Bangauputih said...

wah sudah hampir selesai tesisnya, :-)
semangat yah...^_^

Cikli said...

belajar rajin-rajin dik. selamat berpuasa.

suri said...

beshnya sb ada org monitor tesis puteri heee

puteri said...

bangauputih -->>

iya.. hmpir siap chapter dua..
chapter 3 dan 4 belum buat..
kikiki
:D

baik! smgt!!

puteri said...

cikli -->>

baik..insya-Allah time kasih..
he.he..
selamat mnjalani ibdh d bulan puasa juga
:) :)

puteri said...

suri -->>

supervisor ye?
uh.. sume org kene ade
nnt xdsahkn tesisnya.. hehe