© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, August 12, 2010

sebenarnya..

apa sebenarnya?


Haisyhh.. memang susah lah nak cakap. Tak faham, tak faham, tak faham! Apa yang tengah cik puteri @ nurfatimahz sedang lakukan terhadap orang yang dia suka, sayang, kasih itu?

Pelik betul. Semuanya pelik. Perasaan ini pelik.

Kejap ok, kejap tak. Kejap normal. Kejap tak berapa nak betul. Betul atau tak? Atau betul2 dah tak betul>??

Hantar balik sms yang dapat. Huh? Kenapa buat macam tu? Tak tahu. Tak ado kojo ko? Memang pun.

Tak suka, tak suka, tak suka..!

Kenapa tak boleh nak kawal perasaan ni??

Tolonglah, kembali normal!

Encik 'polis', saya sayang awak, saya benci awak. Saya tak nak msg awk, tapi saya nak awak msg saya. Saya tak nak kawan dengan awak, tapi saya nak awak baik dengan saya macam dulu. Tak ke macam tak betul namanya?

Owh,,.. all of these drive me crazy.

Love + Hate = ???!

!@#$%^&*?

10 comments:

Bangauputih said...

jangan marah-marah lah... lagi puase nih...

puteri said...

bangauputih -->>

opss,,
:D

Masdin said...

susah juga kalau sudah begini keadaannya... jadinya serba salah... kendalikanlah saja perasaan tuh... dan mohon pertolongan Allah.

puteri said...

masdin -->>

insya-Allh smua ini akn brlalu
cuma mnnti masa brlaku,,

oh lamanya

Hamzah Ian said...

hehe.. sabar2.. selamat pose ok???

best lagu raihan..

puteri said...

hamzah -->>

hu.. baek,,
time kasih :) :)
selamat berpuasa juga utk awk
B-)

suri said...

inilah namanya gadis sudah mengijak dwsa..

mula perlukan teman yang berlainan jenis di sisinya..
perlukan perhatian..kasih dari ssorang yg bglar llki

cewahh!

puteri said...

k. suri -->>

tapi tak sedar2 jugak.
cinta ini tidak akan membawa diri ke mana2.
aih..mushkill.

suri said...

laluilah dgn kesederhanaan..

ia akan dtg jua nnti..cuma lmbat dg cepat sahaja..

tu lah dugaan d ambag percintaan sdng d landa gembira..mahupun sdih..

puteri said...

k. suri -->>

saya gembira sekarang.
seharusnya saya berterima kasih kepadanya.

walau terasa kehilangannya.

:)