© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, September 15, 2010

cerita air soya

Tadi tengahari bertolak ke Seremban. Oh..akhirnya kembali ke dunia kampus, barulah terasa cuti itu sudah berakhir. Baru jugaklah teringat kerja + tesis + exam yang perlu dijawab tak lama lagi.

Kalau duk kat umah (kampung) tu, memang takdenye nak ingat semua ni.. He.he.. Almaklumlah, saya ni kalau namanya 'cuti', semua cuti.. Terutama study. Yang lain ble plak tak cuti ek, macam blogging, fb-ing.. he.he..

Ohya.. Sesudah sampai di Seremban, seperti biasa naik KTM ke Nilai. Sampai Nilai, singgah Mydin beli barang sikit dan air kotak soya seasons yang kecil je, RM1.00 kot harganya. Dahaga betul. Cari teksi, ada. Bolehlah minum sambil-sambil pakcik teksi hantar ke Sutera Indah.



Dah masuk dalam teksi, apa lagi, carilah air yang beli tadi nak minum. Pusing depan belakang kotak, cari straw,.. Rupanya tak ada straw!! :( Tak boleh minum jugak.. Isqh.. Sob3. Sampai rumah kat Sutera Indah, cepat2 tuang air dalam gelas, baru minum. Kesian tak? He.he.

No comments: