© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, September 30, 2010

dan masih..



Masih menanti calon-calon untuk menjawab soalan questionnaire. Any other volunteers? Sekiranya ada, bolehkah meninggalkan alamat e-mail anda supaya saya dapat menjejaki menghantar soalan melalui e-mail.

Soalan dan jawapan questionnaire ini amat penting untuk saya dalam menyempurnakan tugasan Projek Ilmiah yang diarahkan oleh pihak USIM.

Kepada yang mungkin belum maklum dengan tajuk Projek Ilmiah saya, tajuknya ialah "Hak dan Tanggungjawab Seorang Blogger di bawah Syariah dan Undang-Undang Malaysia". Sebenarnya di dalam Bahasa Inggeris, he.he.. "Rights and Responsibilities of Blogger under Syariah and Malaysian Laws". =)

Kami diberi dua pilihan bahasa untuk Projek Ilmiah, Bahasa Inggeris atau Bahasa Arab. Dan saya telah memilih Bahasa Inggeris.

Demikian, saya menjalankan kaji selidik secara online ke atas kekumpulan blogger Malaysia. Segala maklumat yang diperoleh hanya akan digunakan di dalam Projek Ilmiah ini dan penyelidik (saya lah, he.he) semata-mata, manakala maklumat peribadi (jika berkenaan) akan dirahsiakan.

Terima kasih untuk yang sudah menghantar jawapan soalan questionnaire:
*Hanis Damanhuri
*GadisBunga
*CikLi
*Najah

P/S: Kep
ada BenRauf saya terima e-mail anda, tapi tiada attachment. Bolehkah kirimkan sekali lagi? Please... :)

8 comments:

gadisBunga said...

puteri: a little comment ok. questionnaire tu ada baiknya kalau semuanya dibuat dlm bentuk objective so senang blogger nak menjawab.

itu pendapat je. :)

suri said...

kak suri tak dapat pun.. huhu..

blh tak puteri htr kat in masage kt fb huhu..tapi bukan hantar kat dinding fb tau..

adeiii

puteri said...

GB -->>

sebelum ni dah buat dalam bentuk macam tu. pilih ikut tahap kefahaman.. setuju, tak pasti atau tak setuju.

tapi disuruh ubah oleh supervisor.

terima kasih untuk pendapat GB :)

puteri said...

k. suri -->>

dalam bentuk MS word.. erm.. boleh attach dlm fb?

i'll try and send them all again to you :)

Zikri Husaini said...

tak dapat pun... zikrihusaini@gmail.com

puteri said...

zikr -->> i'll send back

suri said...

ohh dlm word..
kt sini klu nk buka emaol mmg pc lembab..balik nnti suri jwp ya

puteri said...

k. suri -->>

okeh no hal :)