© Hakcipta adalah terpelihara.

Sunday, January 10, 2010

dinner

Saya: Kawan saya ajak makan
Kak Fizah: Pergi la, orang dah ajak
Saya: Iya.. tak sampai hati pulak nak tolak
(walaupun orang selalu tolak kita...)

Kak Fizah: Gi je lah...
Saya: Tapi bertiga
Kak Hasni: Siapa diorang tu?
Saya: Dua-dua kawan saya..
Kak Fizah: Ok lah awak ada, dari mereka berdua sahaja
Kak Hasni: Betul tu. Kalau diorang berdua saja lagi teruk
Saya: Em.. Yalah...
Kak Fizah: Lagipun tak salah tumpang kebahagiaan orang
Saya: Yelah... Sebab sendiri tak dapat rasa kebahagiaan itu..
(macam tu ek?)

Kak Fizah: Ah...sudah.. berfalsafah pulak dia
Kak Hasni: Budak ni memang.. Kuat betul bab-bab falsafah ni
Saya: Ni, abang tanya nak makan apa
Kak Fizah: Sate ke.. sedap jugak tu
Kak Hasni: Eh.. nanti kan pergi makan, bawak balik la sikit
Kak Fizah: SEbatang pun jadi la, jangan batangnya dah lah
(ha.ha)

Sate Kajang di Bangi
09-01-2010

7 comments:

Framestone said...

nk gak... tp bukan batang lidi die ek huhu

bro selalu makan satay kajang taman melati sane...

out of topic--> he..23x xlambat pun.. nak baca hari2 pun boleh huhuhu just share ilmu & pendapat bro je...

BroFramestone Blog

nohas said...

Rezeki jgn ditolak..kalau org tolak ajakan kita, itupun rezeki juga, tak pyh keluar duit..hehe..

en_me said...

sodapnnyerr satee kanns..

Insan Biasa said...
This comment has been removed by the author.
puteri said...

Bro Framestone-->>

alamak bro,
lidi pon da abes nih.. :D

Kak Nohas-->>

A'ah lah kan.. betol jugak tu.. kalau org tolak
(mula2 je sdih kn?)
tp ad hkmahnya jgak.. kn, kn..
he..:)

en_me-->>

Jom makan satey reramai!!
;-)

Insan Biasa-->>

Rindu?
Lama beno bunyiknya tak makan satey..
xpe2.. ade mase singgah la kdai satey.. he.he
B-)

Framestone said...

ish.. lid i pun mu makan ke

puteri said...

lidi ble wat kngan..
ngee.. :D