© Hakcipta adalah terpelihara.

Sunday, July 10, 2011

lihatlah, sesungguhnya Tuhan menyaksikan

Anda lihat sendiri, tiada editing atau super impose, semua ASLI


Siapa kata Melayu sahaja sertai? Semua mahu KEADILAN.
Urang Melayu No Otak saja goyang kaki

Pemimpin mula ditangkap

Anwar cedera, memang dijadikan target. mangsa sasaran!


Tangkap sudah.. Ni hentak-hentak apa cerita brader?

Ni lagi clear! We paid you to PROTECT, not to ATTACK us!
Kami bayar kamu untuk MENJAGA, bukan MENGANIAYA kami!

Ketika gas pemedih mata dilepaskan..
Aku berdoa ada angin kuat yang menolak asap2 kembali kepada polis!






Keadaan di Malaysia 1000, 100,000, 1,000,000 kali sangat berbeza berbanding dengan perakan Bersih di luar negara.

Berita TV, surat khabar, semua MELOYAKAN! PENIPU BESAR! Pembohong! Putar Belit! Tak guna!

Semua kata makian berikutnya tak dapat didedahkan. Namun ingat, ALLAH tahu apa yang kamu lakukan terhadap kami. Dan ingat! Doa orang-orang teraniaya ini tiada hijab di sisi-Nya.

8 comments:

cik ah said...

gambar yg menarik......
puteri ikut ke perarakan bersih ni?

Anonymous said...

Jangan menyesal kalau satu hari nanti negara kita jatuh ke tangan pihak lain. Jangan terlalu ikutkan propaganda pihak pembangkang. Bukan melayu disebalik semua ni. Walaupun ade pemimpin melayu yang terlibat. Agenda BERSIH? nak keadilan? nak keamanan? demonstrasi macam ni aman ke? dah dapat keadilan? Walaupun tak semua tindakan kerajaan tu betul. Tugas kita betulkannya. Tapi bukan dengan ikut cara pembangkang. Sebab diorang akan cuba sedaya upaya jatuhkan kerajaan sedia ada. Walaupun dengan cara yang salah. Mungkin dapat pahala besar kot buat demo macam ni. yelar, nak tuntut keadilan. KAN?

Cikli said...

bagus cik puteri.

kah kah kah ..gelak untuk yang masih sudi diperbodohkan.

puteri said...

Cik Ah dan Cikli,

puteri senyum aje :)

puteri said...

Anonymous,

nape ko anonymous? xpe lah..

aku memang nak Malaysia JATUH ke tangan PEMBANGKANG.

Jatuh ketangan yang MEMBELA ISLAM.

yang bukan ANTI-PERKAUMAN.

Yang BERJUANG UNTUK RAKYAT.

untuk pengetahuan ko kalau ko tak tahu lagi.. BERSIH bukan nak JATUHkan KERAjaan yang sedia ada.

BERSIH menuntut beberapa HAK RAKYAT Malaysia. HAK untuk KEADILAN. bukan HAK untuk KRONI saja.

Jangan begitu selesa sehingga menyangka REZEKI itu dari KERAjaan yang sedia ada.

Sekian, terima kasih.

Kamal Sanusi said...

Puteri

Kenapa anonymous? Mudah saja jawapannya. Tidak lain tidak bukan kerana mereka ni adalah spesis lembu yg takut berpijak di bumi nyata disebabkan otak tidak berfungsi.

Lihatlah di dalam mana-mana blog pun, mereka ni akan menggunakan Anonymous, bagi komen pun mcm bunyi lebih khinzir dari babi.

Tapi disebabkan mereka dibayar utk buat komen gitu, apakan daya, sanggup buat jugak sbb tak layak mendapat pekerjaan lain maaaa....

puteri said...

Kamal Sanusi,

terima kasih kerana menjawab bagi pihak.. haha...

Fahmi Raazali said...

erm, xsetuju dgn anonymous... knp perlu takut berubah... salah satu sebab kenapa kita perlu memilih pemimpin yg baik utk memimpin kita...

jika pemimpin itu baik... percayalah... seluruh rakyat Malaysia ni akan bersatu menyokong beliau...

jika sebaliknya... cepat atau lambat beliau pasti akan jatuh jugak... jika kita berada di pihak yg betul xperlu nak takut...

jika dah melihat sesuatu yg tak betul depan mata... xkan nak tengok aje?

pembangkang tak sayang negara ni ke? dh tentu la mereka sayang... kalau tak... xde la mereka nak menegur kesilapan yg mereka lihat...