© Hakcipta adalah terpelihara.

Sunday, October 17, 2010

bawa diri atau lari?

Haa.. ke mana sudah membawa diri semalam? He.he.. Bawa diri atau lari kali ni (dan setiap kali pun) tak pernah lagi memberi kesan buruk kepada diri sendiri. Yang penting hati gembira dan kita enjoy!.

Ayat yang digunakan sahaja seolah-olah kontroversi
=) Merujuk kepada posting yang menggunakan ayat: "sebab frust, nak bawa diri ke suatu tempat".. He.he.. Marah kak suri kita tu... B-) Jangan risau akak, adik akak ni masih sentiasa berfikiran waras ;-) :X

Jadi.. sinilah tempat yang saya pergi...! :D


Tapi ni bukan lokasi tujuan utama sebenarnya. Ini hanyalah persinggahan.. he.he. Saya dan atom telah Perpustakaan Tun Sri Lanang (PTSL) di UKM. Kemudian kami mencari satu lagi perpustakaan, juga masih di dalam kampus UKM iaitu Perpustakaan Undang-Undang (PUU).

Nak pergi ke PUU tu agak jauh jugak la. Mungkin penghujung bangunan atau fakulti dalam UKM? Er.. warga UKM jangan marah kalau tersalah info. Tapi serius, macam penghujung dunia kampus. Psstt.. Kat USIM pun ada gak penghujungnya; Unit Pengangkutan :-)

Kenapa bergambar di depan pintu masuk hutan? Sebab ia agak menarik. Sebelum sampai PUU lalu hutan dulu! he.he... ingat nak singgah lama, tapi cuaca tak mengizinkan. Hujan mulai renyai. Jadi? saya dan atom pun cepat-cepat beredar,,.. .

10 comments:

BuDak cOUntry said...

mmg la fakulti undg2 ukm dah last skl...

puteri said...

budak country -->>

tu la.. mana nak pi tau xpenah2 sampai.. hehe..

Zikri Husaini said...

wah... ukm nie memang besar...

suri said...

teringin nak sambung bljar heeee

beautiful_rose said...

hutan tu mmg kt dlm UKM ke?
org luar bole masuk tak? mcm menarik jerk..huhuhu

puteri said...

Zikri -->>

Ya.. besar dan luas UKM.. siap ada hutan lagi. boleh gi rekreasi.. hehe

puteri said...

k. suri -->>

kita tukar nak?
akak belajar
kita keje..
hehe

puteri said...

Rose -->>

Boleh2.. masuk UKM tak ada masalah.. Cuma hutan tu.. er.. kite cume bergambar kat depan je.. hehe.. xmsuk hutan pun..
ngeeeEE

suri said...

ha...
baju yang puteri pkai tu nmpak cantik..suka22x sb nampak comei cambudak sekolah

puteri said...

k. suri!!!

ade pulak kate budak sekolah!!?

:P~