© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, October 20, 2010

resah hatiku


Ku mencarimu
Kau tiada

Ke mana kamu?
Menghilang
tanpa jejak
Juga berita

Ke mana kamu?

Aku terpinga-pinga
Kenapa tiba-tiba?

Aku keresahan
Aku kebingungan

Ke mana kamu?

Kenapa denganmu?

Atau aku tertinggal sesuatu
Aku terlewat untuk sesuatu?

Resah kian meresahkan

Di mana kamu duhai teman?
-->>
Rasahatiku (@http://resahhatiku.wordpress.com/ )

10 comments:

suri said...

tu blog baru cik puteri ke??

nama blog tu cam pernhah degar jer..

nohas said...

Kalau dah di delete, tak dapek nak nolong laei..huhu..

puteri said...

kak suri -->>

bukan2.. itu blog EN.RASA.
kite ingat, akak pun pnh komen kt blog dia

puteri said...

kak nohas -->>

itulah.. mcm mn nak jejak ni..
hurm...,..

gadisBunga said...

uish...mesti terasa kekosongan...

puteri said...

GB -->>

kawan.
siapa tak ingat kawan?
GB pun kalau suatu hari nnt hilang
pasti kita cari, tercari2..

sblm ni pnh gak org len pun..
kenal. kawan. pastu hilang.
kita cari. lama...
akhirnya jumpa.
tapi dia wat xpduli. xknl lagi..
sedih..

sbb tu xsuka bila ad kwn yg hilang..

suri said...

oh..yah ke mana puteri dapat tahu ni? patutlah diam jer..

bila terjadi..


tulah klu kita kurg bab2 camnie kena mintak tolog pada kwn2 yang pakar dalam hal belog ni..huhu..jangan diam klu tak sushlah jadi bgni jawabnya..

puteri said...

k. suri -->>

kelmarin masa kita nak blogwalking ke blog dia..tak dapat buka.. dah delete. ada blog barukah? kenapa?

hu...

sape la boleh jawab

suri said...

atau dia ada msalah peribadi....

sb kbyakan blog dia tu lebih pada emosi...

setiap apa apa yng d tulis suri dapt tahu makdus yang tersirat di sebalik postingnya..

mendalam...

puteri said...

k. suri -->>

sebab itu dia istimewa.

sebab itu juga saya risau kalau2 ada berlaku sesuatu.

kebiasaannya dia akan berkongsi, jadi kita boleh sama-sama berkongsi rasa.

juga memberi nasihat dan kekuatan.

itulah tugas seorang teman.