© Hakcipta adalah terpelihara.

Saturday, October 30, 2010

gomo kelate gomo

~ Kelate : Nogori = 2 : 1 ~

Ho.ho.ho..

Suka, suka, suka!! :) :)

[7.00 pm] Saya dan kak kaisi @ atom

Atom: Maksu, malam ni you harap pasukan mane menang?
Saya: Of kos la kelate sebab ambo minat ke ore kelate. he.he. Gomo kelate gomo!
Atom: Hehe.. Bagila kelate pulok. Terima kasih atas sokongan. I doakan you jumpa jodoh dengan ore kelate, nanti senang nak jumpa dengan you masa akan datang. Ngeee....

[10.00 pm] Saya dan abg saya: Abezim

Saya: Gomo kelate Gomo
Abezim: Nok kaloh doh
Saya: Yolo? Berapo doh?
Abezim: Kosong sa

[10.00 pm] Saya dan dia

Saya: Gomo kelate gomo
Saya: Gi bukit jalil?
Dia: Ye. kat stadium

[11.00 pm] Saya dan kak kaisi @ atom

Atom: Kelate mene 2-1. I tengok tv tadi. 2/3 stadium penyokong kelate, siap bawa bendera kelate lagi. Yang lucunya bendera PAS pun ada. Bukan 1, adalah dalam 3 gitu.
Saya: Yolo? Wiii... buley tuntut teh O.. kikikiki

[11.05 pm] Saya dan dia

Saya: Oh menang rupenye kikiki.. Buleh tuntut teh O.. Yeye
Dia: Haha
Saya: Sape bawak bendera PAS pegi stadium?
Dia: Saya
Saya: Ye? bagus :)

Nak tuntut teh O ngan sape? Abezim? Atom? Dia? Bukan, bukan, bukan... Bukan salah seorang dari nama-nama di atas, sebaliknya ialah... dengan rakan blogger yang bernama Tehr!! He.he.he..

PSSSTTT...
Merujuk kepada entry: Penyokong Kelantan dan Negeri Sembilan oleh Tehr.



6 comments:

Cikli said...

salam,

ni semangat jellak jak mngalahkan oghe klate. tahniah.
mulai hari ini, slogan klate adalah..'hero tak gaddoh'.

selamat minum teh 'o'

tehr said...

tahniah kepada penyokong dan peminat kelantan

payah la pulak rasanya ni, puteri
nok blanjo teh lagu mano ni?
rasa tersangkut la pulok :)

puteri said...

cikli -->>

w'salam.
oh? ada slogan baru?
okeh..
terima kasih cikgu!
:)

puteri said...

tehr -->>

tersangkut kat mana?
dan-dan rasa tersangkut pulak dia ya...,,,

:P~

surihati_ku said...

ha..saya dok sokong mana yang menag jer heee

peace no war

puteri said...

suri -->>

red warrior won :)