© Hakcipta adalah terpelihara.

Saturday, November 27, 2010

noktah bahagia

Bila kita merasa bahagia
Segalanya terasa indah
Setiap saat itu kita ingati dan hargai
Kita kenang sepanjang masa
Jauh mengharap saat itu terhenti
Bertemu noktahnya
Kita mahu bersama dengan lebih lama
Tapi perpisahan menanti kita
Kita ingin hidup dengan lebih lama
Tapi.. mati menunggu kita

~nurfatimahz AKA puteri~
25/11/2010 @ 11.26 pm

14 comments:

gadisBunga said...

nice poem. :)

Cempaka R.Minta said...

hii cempaka datang..Add cempaka

puteri said...

GB -->>

thank GB :)

puteri said...

cempaka -->>

allright!
n thanks 4 coming, ;)

suri said...

takut utk kesana sebab rasa cam tak cukup lagi...

tehr said...

minum teh di petang hari
gelak ketawa penuh cerita
rumah pergi kubur ke mari
harap kita dapat bersedia

nas said...

erm...pendek tp bermakna...
hu3...tp ini bukan poem cinta...
poem pasal ingat pada kematian kan? hu3....

Cikli said...

ianya pasti datang, walaupun kita tak bersedia.
kita akan ditanya, walaupun kita tak tahu jawapannya,

....itulah final exam hahaha...

puteri said...

suri -->>

betul.....

puteri said...

tehr -->>

bila2 masa ia boleh datang 'melawat' kita

puteri said...

nas -->>

ya...
kita ingin hidup lebih lama...
tapi tak dapat...
sebab kematian menunggu kita....

puteri said...

cikli -->>

bila ditanya tapi kita tak tahu jawabnya..
jadinya kita jawab apa yang kita tahu..
bukan jawab apa yang ditanya...
he.he.he

nas said...

tapi bagi aku aku da xmcm nak hidup lama je..hidup kat dunia nie mcm banyak sgt masalah...
seksa gak..hu3...
tp yg xbestnyer kalau nak hadapi mati tue takot plak..hu3..insaf2

puteri said...

nas -->>

mee too..

mati cepat bagusnya tak buat dosa lebih banyak
tapi mati cepat pun tak berani jugak sebab amal kebajikan belum cukup banyak

Ya Allah.. golongkanlah kami dalam golongan orang2 yang sedikit.. Ameen..