© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, November 11, 2010

senaman pagi

Selamat pagi semua! Jom bersenam. Tak perlu berat-berat.. mulakan dulu dengan yang ringan-ringan. Sebenarnya bukanlah senaman sangat pun, cuma regang-regangkan mana-mana bahagian yang patut.

Ada yang masih belum atau baru bangun tidur? Jom kita usik,, he.he..
tuzkicrazyrabbitemo

Tak sedar jugak?
tuzkicrazyrabbitemo

He.he.. Ok.. kita mulakan dengan tarik nafas. Tak susah mana pun kan? Takde susah lah.
tuzkicrazyrabbitemo

Betulkan urat-urat leher yang sengal-sengal tu dulu...
tuzkicrazyrabbitemo

Kemudian regangkan tangan kita...
tuzkicrazyrabbitemo

Bebaskan pergerakan tangan di sisi
tuzkicrazyrabbitemo

Hayunkan tangan ke kanan dan ke kiri. Kanan, kiri, kanan, kiri..
tuzkicrazyrabbitemo

Tukar step. Pusing-pusingkan tangan sambil gerakkan badan ke kanan dan ke kiri
tuzkicrazyrabbitemo

Hooh.. penat sudahh....
tuzkicrazyrabbitemo
Senang je kan kawan-kawan kan? Ok lah.. Kita berhenti.. Jarang-jarang buat, memang mula-mula rasa berat, tapi nanti dah selalu buat, akan terbiasa dan tak ada apa-apa dah nanti. Kalau hari ni kita senam 5 minit, esok tambah 7 minit, 10 minit dan begitulah seterusnya..

Kalau bosan wat sorang-sorang, nanti ajak lah kawan-kawan wat ramei-ramei.. he.he.he
tuzkicrazyrabbitemo

Jumpa lagi semua!
tuzkicrazyrabbitemo

3 comments:

tehr said...

selalu senaman jari je kat keyboard
hehehe

puteri said...

tehr -->>

ha.ha.. jari je la yang maintain,, :P~

Atom said...

suko tgk kartun tu bt senaman...