© Hakcipta adalah terpelihara.

Thursday, November 11, 2010

pakcik!!

Mana tesis saya???



Jam 10 pagi tadi saya pi dah kedai pakcik,, tak dak lagi..


Petang saya tertunggu-tunggu panggilan sms pakcik kot-kot tesis saya dah siap, tapi hampa.. tak dak jugak...

Malam... Saya mintak tolong kawan saya pi singgah check tengok kat kedai pakcik, dia kata tak siap lagi jugak..

Ni dah dekat 10 malam dah ni.. hu...

Mana tesis saya, pakcik,,..??

Sibbek esok jumaat. Masih hari 'bekerja'. Boleh saya pi hantaq kat pejabat.


Tapi pakcik.... esok supervisor saya tak dak,,.....

:( :((

4 comments:

Cikli said...

ropanyer pakcik binding lebih penting dari supervisor...

ini masalah bila berurusan dengan orang yang tak faham...

sabar je dik... siap la tu..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
nak kena luku pakcik tu

puteri said...

cikli -->>

ye, betul tu.. huu..
dy ckp pas jumaat plak..
hrp2 dapat la pas jumaat ni..
sbb sbtu da nak blik..
nnt spe nk hntrkan..
sob3,,,
:((

puteri said...

w'salam.

he.he..
tolong lukukan,,
;)
:)
:D