© Hakcipta adalah terpelihara.

Friday, November 19, 2010

selamat bertunang, kak yah!

Hari ni hari pertunangan kakak saya, anak yang ketiga daripada adik beradik saya. Adiknya (anak kelima) sudah pun melangsungkan perkahwinan pada tahun lepas.. he.he..Insya-Allah kak yah akan 'berkhutbah' pada hujung tahun ini, merangkap bulan Disember depan. Kenduri? Lambek laie, tahun depan.. :)

(kak yah: Nur Ainun Jariah)

Gambar semasa majlis pertunangan petang tadi? Saya tak sempat ambil, lagi pula keluarga belah bakal abang ipar saya tu ramei sangat kat ruang tamu tadi.. he.he.. Hantaran? Pun tak sempat tangkap. Hantaran pihak lelaki juga saya tidak ambil. Sape yang ambil? :D

He.he...

Neway, tahniah kak yah! Selamat bertunang, dan selamat melangsungkan perkahwinan nanti..

Saya? Tunggu turn, lepas abg Azim (anak keempat),, ki.ki.ki :D

Esok saya balik ke Nilai. Ada hutang yang belum selesai... Exam, final. He.he...


P/S:
CikguLi, kawe da abeh study, tapi exam dop abeh lagi,, :D

***********************************************

MR: Ngah watpe?
MS: Tgu org msuk ming
MS: Ming kakak, he...
MR: Ow,,
MS: Awk lak bile?
MR: Thun depan
MS: Ala, soalan xabes lg
MR: Ok
MS: Awk bile nk ming sy :P
MR: Soalan pnuh da ke?
MS: Da td
MR: Da
MS: Apa?
MR: Xda pe

Adoiii... :/

12 comments:

gadisBunga said...

selamat bertunang kaka kamu....
sayang takde gambar... :)

Cikli said...

ni gambar kat teluk chempedak ni...

selamat berexam.... jangan tersoilek pulak.

Benrauf 2.0 said...

alhamdulillah selamat. ko pun kawen taun depan jugak ye? full schedule taun depan aku. banyak bona kenduri kawen. kembung perut aku makan nasi minyak. tahniah2

tehr said...

tahniah2
banyak pahala bina masjid ni
moga2 bahagia bersama rahmatNYA

puteri said...

GB -->>

ye.. selamat utk kakak saye :)

puteri said...

CikLi -->>

Teluk Cempedak?
Mane tu?
:)

Ni pantai ape tah..
Tanjung Rhu kot,
kat Langkawi,, :)

puteri said...

Benrauf -->>

My sis je la.. hu...


psstt..
MR tu org yg sy mnt,
tp dy xmnt sy,,
;/

puteri said...

tehr -->>

time kasih
(wkil kakak)

beautiful_rose said...

hujung2 tahun macam ni ramai org kahwin dan bertunang...

puteri said...

beautiful_rose -->>

kans?
ms budk2 dlu ske g knduri
kutip bnge tlur..
he.he

suri said...

puteri kena katam dulu baru leh kwin hee

puteri said...

suri -->>

katam pe kak?
he.he