© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, June 16, 2010

seperti dulu

Tuhan. Apakah aku berdosa kerana masih menaruh hati pada dia?

Tanpa dia
Siangku suram

Tanpa dia
Malamku kelam

Tuhan. Kasihku masih tetap padanya. Bolehkah Kau tetapkan kasihnya buatku?

Tanpa dia
Aku menderita
Dia bahagiaku

Tanpa dia
Aku merana
Dia hidupku

Tuhan. Kau hadiahkan dia sebagai temanku. Bolehkah hadiahkan dia sebagai kekasih halalku?

11 comments:

RasaHatiku said...

Salam Puteri.
Berdoalah padaNya di kesunyian malam agar diberi hidayah tentang apa yang terbaik buat puteri.

Semoga puteri beroleh kebahagiaan.
TQ

knk said...

god always loves us in every situation we can't recognize him

i love your post

suri said...

salam..
tegarkan hati..temankan iman di jiwamu sllu..

p/s
mf sllu tak singgh cini sb kat cibuk..ni pun curik2 berblog..huhu

puteri said...

rasahatiku -->>

ya. saya juga memohon sekiranya dia bukan untuk saya, jauhkan hati saya dari dia. tapi.. masih belum.

adakah saya tamak?

puteri said...

knk -->>

It's true.
God always with us..

puteri said...

k. suri -->>

maaf kak suri. saya tidak mampu menghindar dari mengingati dia.

kami kembali berhubung.

kelakarkan. sebelum ini saya yang minta 'putus' walaupun kami xada relationship.

saya gembira bila dia 'kembali'.
saya bahagia.

Muhd Suhaily said...

Dlm hidup, sejernih crystal adalah idaman setiap manusia, bukankan diri anda begitu berharga?

puteri said...

tidak dihargai bukan bermakna diri tiada berharga.

kan?

suri said...

hehehe..
buatlah apa yg perlu asalkan pergaulan tu ada batasnya..

suri said...

salam manis..
diam jer nape..

skrg kak suri dh kurg bz skit..

tapi mta plak mngtok..

komen2 smua dh bals..hehhee

puteri said...

he.he.. ade gak org yg tingat ttg i.. hik3..