© Hakcipta adalah terpelihara.

Wednesday, December 22, 2010

cinta pada..

~ menyertai pertandingan anjuran kak suri : tentang c.i.n.t.a ~

with_all_my_heart-1781

Cinta..
Apa itu cinta?
Mengapa cinta?
Perlukah cinta?
Di mana cinta?

Cinta..
Hangatnya mendamaikan
Dengannya malam terang bercahaya
Dinginnya meresahkan
Tanpanya siang gelap gempita

Cinta..
Ketulusannya di damba
Kejujurannya dipinta
Kehadirannya didoa
Ia indah
Ia anugerah

Cinta..
Pada manusia
Pada harta
Pada dunia
Pada segalanya
Cinta utama
Pada Yang Maha Esa

~nurfatimahz AKA puteri~

13 comments:

Cikli said...

nampaknya saya pun kena fikirin satu entry cinta sebelum tahun depan.

puteri said...

cikli -->>

ye,ye.. cepat!
:)

Atom said...

hmm..klu ikut ilmu astronomi yg aku blaja ya..mna mungkin buk siang itu jdnya gelap gempita tanpa cinta..haha ngak msuk akal donggg...hee kalo terjadi gerhana matahari tu blh d trm la siang akn jd gelap gempita..kuikui

puteri said...

atom!! -->>

aiyyyaa
lu memang jiwa tak sensitip maa!

ho.ho.hooo

Atom said...

ahaks..maklumla minda org astronomi ni ssh sket nk berjiwang2 karat ke ape ke..bkn minda sastera..hehe..apa yg pentinggg..berfikirrrr lah slalu. kui

puteri said...

atom -->>

ha.ha.ha
yolah..
on satu hari ke makteh oi?

suri said...

ok cantik !

@@
-

so pasni kena pertahankan tangga yang terbaik antara no 1 hingga no 3..

semoga berjaya :)

3 bulan baner akan menanti..hadiah misteri.. ;)

terima kasih sb join dan memberanikan diri :)

suri said...

rasa nak jatuh cinta pada cinta plak hee...

puteri said...

suri -->>

he.he.he...

kene wat entry macam ni lagi ke nak pertahankn?

puteri said...

suri -->>

sila2.. dipersilakan..
mencintai cinta
:)

suri said...

dah cukup syaratlah tu sayang..tinggal nak maintainkan kedudukan je lagi tu heee..

cayok!!! cayokk!!!

puteri said...

suri -->>

haipp
he.he

Fahmi Raazali said...

susah nk cari org yg cintakan Pencipta mereka lebih dari segalanya... ;-)