© Hakcipta adalah terpelihara.

Friday, December 24, 2010

i'm lovin it!

Beberapa hari yang lepas..

Saya: Nati kelik beli bepe @ bepam @ bepang
A. Azim: Nate gapo tu bepe @ bepam?
Saya: Alos.. Xtahu? Ala.. yang beras @ bihun goreng celup gula merah tu
A. Azim: Oh.. hok tu.. insya-Allah..

Dan semalam, bepang2 ini telah berjaya dibawa pulang. He.he..
Hari ni ambil gambar =)

haa..mesti kenal dan penah makan kan?
masa saya kecil2 dulu suka makan.. bila besar pun suka jugak.. heEE..

waaa manyaaakkkk.... syioknyaaaa...!! :D

perli ke apa ni?
melampau la pulak banyak sangat abang aku ni, :P


taraaa...

Da abis pun satu bungkus.. he.he.. Satu hari satu bungkus? Mak aihhh.. he.he.. Neway, terima kasih kepada abang saya Muhd Azim yang begitu baik hati membunga2kan hati saya, hu.huUU..

Saya rasa dia memang nak beli banyak terus kot sebab lepas ni dia dah tak gi Kelate doh.. Benda ni kan banyak kat Kelantan Darul Naim (promot2). Dia baru abis KPLI kat maktab Kota Bharu..

Nota:
Entry yang sesuai untuk budak-budak atau yang berjiwa budak :D

8 comments:

Mohamadazhan hjDesa said...

budak2 jiwa besar datang.hehe.sedapnya.hehe.tempah dua.

beautiful_rose said...

waaa........sedap nieh.lama dah tak makan mende alah nieh.huhuhu sejenis kuih tradisional gak kan.

puteri said...

mohamadazhan hjdesa -->>

oo budak2 jiwa besar..
ingat orang besar berjiwa budak2
he.he..
ok,
n welcome to da club!
:P

puteri said...

beautiful rose -->>

me pon sama... lama tak makan.
tapi sekali jumpa..
makan memang tak hengat dah kat orang
ha.ha..

biasa pesan kat kawan2 yang kelantan
kalau balik kg, bawak datang bepang..

tu je pesan.. he.he..

Atom said...

inila dia bepang berass...ye..
xthu la ore klate pggil bepe ke bepam ke..tp i pggil mknan ni bepang beras lah..sbgmna yg di tulis lah..kuikui
maktab Kota Bharu tu dia pnya entrance sebelah rmh i je cik puteri..keh keh keh..so easy to get to my houz maa..heee

puteri said...

atom -->>

hu cik atom..
my bro sudah bungkus balik brg2 dia
sekali ngan baldi dia
sebab dah abes dah kat maktab tu..

huuuu...

ritu suh u bwk bepang g kat dia lh
u xnk..
kekekeke

suri said...

haa...
tak kisah apa nama dia yg penying mmg best heee

puteri said...

suri -->>

dan sedaaap