© Hakcipta adalah terpelihara.

Friday, December 31, 2010

entry terakhir..

Esok 1 Januari 2011. Macam tak percaya pula. Setahun berlalu dengan pantas. Baru beberapa bulan (hampir 12 bulan) yang lepas kita menyambut kedatangan tahun 2010. Sekarang, 2010 sudah pun dipernghujungnya. Sebagai penutup tirai, ini adalah entry terakhir saya. Lepas ni saya dah tak berblog lagi (untuk tahun ini) sebab tahun ni dah nak abes.. he.he.. Macam apa je tajuk entr ni.. saspen. B)

Bila cakap pasal tahun baru, ramai yang sibuk-sibuk dengan azam baru, niat baru dan semua yang baru-barulah. Tapi.. adakah azam tahun lepas sudah tertunai? Sama juga dengan tahun baru hijrah. Apakah sudah terlaksana hijrah?

Sekarang saya berada di kampung. (Jadi budak kampung semula. Sebelum ni budak bandar, he.he).. Tak dapek eden nak online + update blog selalu. "No Internet Network Coverage". Hu.hu. Macam teruk sangat je kan? Tak adalah tak ada line langsung. Kat rumah nenek memang tak ada Internet, tapi ada sebuah kedai yang dekat-dekat sini yang menyediakan perkhidmatan Internet (baca: Cyber Cafe).

Tapi baru je tahu tadi, sebab tanya bapa saudara yang tinggal dekat pekan. Kalau tahu lebih awal, semalam saya boleh online, sebab semalam sibuk-sibuk nak kena register course. Tapi tak apalah, dah suruh kawan tolong watkan.. he.he.. sinang kije..


Tapi suruh register je lah. Tengok result? Uii jangan.. Result pun dah kuar.. Tapi belum tengok. Itulah peperiksaan saya yang terakhir bersama USIM (untuk degree, kot2 rajin sambung master ke apa ke.. kikiki.. kalau rajin la.. :P).

Nak pergi pekan tak lama sangat, dalam 15 minit perjalanan naik bas. Harga RM1.20 (Dua hari lepas saya ada try). Jadi tak adalah jauh sangat kalau kat kampung tak ada Internet, saya boleh ke pekan.

Lagi... Haa.. Sepatutnya Isnin ni 2 Januari saya akan memulakan 'pekerjaan' (baca: praktikal) saya di sebuah pejabat di pekan. Akan tetapi, di-postpone kepada hari Isnin kerana Ahad cuti, sempena kemenangan Malaysia menjadi Juara Piala Suzuki AFF 2010. Tahniah buat skuad Harimau Malaya! Saya tengok tau bola malam perlawanan kat stadium Indonesia tu.. Tengok kat Malaysia je la tapi.. TV1 :) (Lepas tu sambung tengok cerita X-Man kat TV 2..ha.ha).

Ohya, memandangkan cuti untuk bola sebenarnya hari ni, Jumaat. Tapi Kedah (Kelantan & Terengganu) memang bercuti pada hari ini, maka cuti ini dibawa ke hari Ahad. Hoho.. Sonok, sonok.. :D


Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2011. Semoga Allah melanjutkan usia kita untuk beribadah kepada-Nya, insya-Allah, ameen..

I'll miss my blog,
and you all, my blogger friends.

Nota:
Pssstt.. sebenarnya entry ini ditulis di rumah dan save dalam Notepad. Pergi CC untuk publish je. Jimat masa penggunaan komputer. He.he..

12 comments:

'Hurun-Ein' said...

Assalamualaikum..
salam dr kejauhan..
Hepi new year..
berazam2x...!!
Take Care ^_^

Puteri said...

salam kak
hehe..
muah3~!

Blogger said...

fuhh. rasa relief sebab cuma last entry for this year. haha. see you next year puteri. selamat menempuh alam baru.

Atom said...

hee..1st bce tjuk i x rsa nk terkejut that ur last post...musti ade mkna len..hm mmg betull..kahkah
klu dh hantu blog tu..xyoh ckpla..xkan tiba2 leh nk stop w/pun nk ckp ia sbg azam bru...hih hih hih..
ur azam bru hijri n masihi pe cik puteri..
i dh siap publish dh kt blog i about azam thn hijri n masihi..
lets we share...

heee..

tehr said...

saya sambung cuti2 malaysia kat kampung
best2

nohas said...

Selamat Tahun Baru 2011..semoga sukses selalu

suri said...

selamat tahun baru..
tahniah2 keja yg paling mudaah tu

Puteri said...

benrauf -->>

yeay!
komen pertama untuk tahun baru
hehehe

Puteri said...

atom -->>

kikiki..
amma appa...
babujiii

Puteri said...

tehr -->>

mesti da abes cuti tu.. kikiki

Puteri said...

nohas -->>

same goes to you,
insya-Allah

Puteri said...

suri -->>

hehehe..
smoga dprmudahkan